Alla inlägg under december 2008

Av Tomas - 16 december 2008 06:41

Klockan ringer...(eller mobilen spelar Sommarnatt.... om det ändå vore det) och ännu en dag i detta liv.

Första känslan när man blir väckt är tvi, fy, satan va trött jag är och sen snoozar man 50 11 gånger och hur kul är det att bli väckt på nytt var 9e minut, nej rise and shine direkt så hinner jag läsa CS till kaffet och skriva lite blogg också :D


Dagen D börjar närma sig och såååååå jag längtar. Ska dock bli riktigt kul och träffa brorsan med familj, blir tyvärr inte allt för ofta.

Julen är en överskattad komersiell tråkmåns afton. Har väl fått några törnar i yngre år när det  blivit för mycket alkohol bland de vuxna och det helt enkelt varit som vilken jävla fest som helst.

Julen är barnens högtid så ge fan i spriten och låt barnen ha kul.


Take care!

Tomas


Av Tomas - 11 december 2008 22:53

Sovit lite dåligt och tyvärr ingen *** så i dag blir det kort........tack och go natt

Av Tomas - 10 december 2008 16:14

En massa grattishälsningar från höger och/till vänster (för att det även ska vara politiskt korrekt) så tydligen fyller jag år.  :D Något man försöker förtränga inte för att jag blir äldre utan att slippa allt besök, kan bero på den lilla skolåda som är mitt hem.

Så jag kommer strax att lämna och resa till obestämd plats till obestämd person och hålla mig där tills det är för sent med besök ........ yes så är det.

Skulle gärna resa dit där bilden är ifrån, men kan bli tufft att hinna till jobbet till 8:00 i morgon.


Skrev ju igår att jag skulle återkomma efter innebandyn och det blev det ju mycket med........typ inte alls.

Det blev en hård kväll och ett ont knä :) , rakt ner i soffan och såg på film "Fjärilen i Glaskupan" 5 glada laxar för den, filmen var väl ingen direkt feel good film, men den var mycket intrerssant om en Chefsredaktör på Elle som fick en stroke och sedan fick lära sig att kommunicera med bilinkningar. Rekommenderas........

Sedan blev det god natt och tyvärr blev det ingen sex...???????



Av Tomas - 9 december 2008 17:01

Ny och har ingen j**la aning vad jag ska skriva så här på en gång.

Har precis slutat jobba för dagen och sitter just nu och fikar hos mina vänner.

Kommer lite mer info om denna första bloggdagen i mittt liv när jag kommer hem från innebandyträningen vi tio i kväll.


Sköt om er alla!

Tomas

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards