Direktlänk till inlägg 2 september 2009

Halvan närmar sig...phu

Av Tomas - 2 september 2009 18:40

Nu är det bara 1 1/2 vecka kvar till Sotockholm Halvmarathon...phu, men det har blivit några mil i sommar så runt kommer jag.

Det kommer nog säkert att göra ont i hela kroppen efteråt. :)


Var på kräftskiva i lördags hos Niklas mor, bara 47 pers, med massor av lekar i gyttjan...oj så skor och byxor såg ut efteråt, men kul var det. Senare på kvällen hade jag lite musiktävling för gästerna och de var riktigt duktiga. Roligast är nog i alla fall att köra intro tävlning med dem, det blir ett riktigt liv om vem som var snabbast att börja sjunga, men det är jag som dömmer och de flesta nöjer sig med det.


Snart är det dags för innebandy träning igen, men först ska det bli lite mat.

Nyttigt värre, kokt havre och tonfisk....låte skoj va?


Ät nyttigt!


 
 
Ingen bild

jultokiga frugan

3 september 2009 11:02

Det låter hemskt !!!
Sorry att jag inte kan laga matlådor till dig nästa vecka!! jag har ju redan åkt i väg!
Kram Tina

 
Ingen bild

tina

2 oktober 2009 08:28

Hallå Tomas vart har du tagit vägen?
Saknar dig på bloggen =)
Kram Tina

Tomas

13 januari 2011 18:50

Ta da!

 
Ingen bild

Linda

19 november 2009 12:37

Skulle aldrig nöja mig med det! Om jag visste att jag var först...

;-)
Ha det gött!

Tomas

13 januari 2011 18:50

Här igen!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomas - 14 januari 2011 22:37

Precis hemkommen från en livsfarlig kväll på hal is med en massa tunga stenar och sopborstar. En kväll i curlingens tecken, förbannat halt, men riktigt roligt. 24 amatörer med varierande stilar. Synd att inte iPhonen var med så kunde det har bli...

Av Tomas - 13 januari 2011 18:37

För en vecka sen steg vi på Cinderella för att spendera 18h på vattnet mellan Stockholm och Mariehamn.   Många vet vad jag talar om när jag säger att känslan i kroppen när man vaknar upp (om man gått och lagt sig) på morgonen efter ett oräkneligt...

Av Tomas - 27 augusti 2009 19:44

Innebandy, flytthjälp, löpning och arbete. Ja, en kort, men enkel sammanfattnig vad som hänt den senaste veckan.   Har även besökt läkaren och ska byta lite mediciner, lite för mycket äggvita i urinen, vilket inte är riktigt bra/ öka på astma medicin...

Av Tomas - 20 augusti 2009 21:12

I dag har det varit tokstress på jobbet, lunch i bilen på 5minuter. Ett rännande mellan olika ställen för att få igång skolorna så att deras datorer ska fungera ordentligt och vi ska slippa sura miner från våra användare. Inget man gör är riktigt bra...

Av Tomas - 19 augusti 2009 20:37

Har varit några dagar med  i stort sett bara arbete efter en helg som var riktigt slö. Har haft kontakt med läkare i fredags och eftersom magen lugnat ner sig så får vi avvakta tills läkarbesöket den 26:e. Ska väl tas lite extra prover och sånt. I da...

Ovido - Quiz & Flashcards