Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Tomas - 13 januari 2011 18:37

För en vecka sen steg vi på Cinderella för att spendera 18h på vattnet mellan Stockholm och Mariehamn.


Många vet vad jag talar om när jag säger att känslan i kroppen när man vaknar upp (om man gått och lagt sig) på morgonen efter ett oräkneligt anta Gin & Tonic, dålig musik, sen natt, men trevligt sällskap så känns det som jag stämt träff med döden. Käften är torr som fan med en viss eftersmak, huvudet skulle man vilja skijla från axlarna och magen dansar i otakt. Öppnar ögonen och tycker mig skönja liemannen i mörkret med sitt breda grin, men trots att jag känner mig som jag gör så trivs jag rätt bra att vandra omkring på vår jord och jävlas med mina medmänniskor och bestämmer mig för att den kan nog bli en bra dag i alla fall så jag ber honom(Liemannen) dra åt helvete, alltså hem.


Sen går jag upp tar en dusch och dricker ett par lite Cola..............


Ta da

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards