Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Tomas - 11 juli 2009 23:08

Ny dag och idag hade jag planer på att ta en promenad och hämta min cykel (som står 7km bort), men precis som jag skulle gå så började det regna (så idag var det lite otur med vädret :) ).

Så istället blev det en dag framför teven med en god skräckis.......

Tar nya tag i morgon då det enlig prognosen ska bli uppehåll under eftermiddagen. Lite onödigt att bli dyngsur för att få hem cykeln, men jag får se i morgon. Vill gärna ha den hemma för att slippa ta bilen, man måste ju tänka på milön..........typ.


Annars händer inget av större intresse under de närmaste dagarna, men det är faktiskt ganska skönt att ha dagarna lediga och kunna ta dem som de kommer. Ingen sönderplanerad semster som det har varit de senaste åren.

Bestämde mig tidigt för att inte ha något längre inplanerat. Det enda som är bestämt är en vända till Göteborg under siste lediga veckan. Annars är några konserter på G och musik kan jag aldrig få för mycket av, vilket alla som känner mig vet :D


Sköt om er!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards